Introduksjon til innholdsproduksjonsfaget
Innholdsprodusentfaget er det yrkesfaglig løpet som utdanner Norges nye digitale historiefortellere. Faget handler om å planlegge, produsere, publisere og analysere innhold for alle tenkelige digitale flater.
Emner
Følgende emner er valgt ut for å gi deg en introduksjon til kompetansemålene i faget.
- Arbeidsmiljø
- Bærekraft
- Målgrupper og brukerinnsikt
- Dokumentasjon
- Etikk
- Fotografi
- Historiefortelling
- Idéutvikling
- KI som verktøy
- Komposisjon
- Lyd
- Lys
- Opphavsrett
- Pitch
- Produksjonsplan
- Publisering
- Redaktørstyrt og kommersielt innhold
- Redigering
- Refleksjon
- Streaming
- Tekstproduksjon
- Universell utforming
- Video
- Visuell kommunikasjon
Oppgaver
Vi har ingen oppgaver tilgjengelig for faget enda. Lyst til å bidra? Send oss en epost!
Kompetansemål
Kompetansemålene definerer nøyaktig hva du skal kunne og mestre etter endt opplæring. De fungerer som en rettesnor for din faglige utvikling og sikrer at du oppnår de ferdighetene som er nødvendige for å lykkes i faget.
- planleggje, gjennomføre og publisere ulike innhaldsproduksjonar
- Målgrupper og brukerinnsikt
- Dokumentasjon
- Historiefortelling
- Idéutvikling
- Produksjonsplan
- Publisering
- Tekstproduksjon
- forstå behovet til oppdragsgivaren og kva bodskap som skal formidlast
- gjere greie for metodar for å tileigne seg brukarinnsikt og nytte metodar for brukarinnsikt på aktuelle målgrupper
- beskrive og bruke metodar for idéutvikling
- bruke ulike sjangrar og format for å formidle ein bodskap
- utvikle og leggje fram ein pitch for eit prosjekt
- kartleggje ressursbehov og lage produksjonsplan og budsjett for eit prosjekt
- gjennomføre opptak med foto, film eller lyd tilpassa rammevilkåra i eit prosjekt
- velje og bruke verktøy, programvare og teknisk utstyr tilpassa eit prosjekt
- bruke komposisjon, ulike typar lyssetjing og digitalt etterarbeid som verkemiddel for å framheve form, struktur, farge og bodskap i visuelle produksjonar
- bruke programvare for etterarbeid og eksportering av eit ferdig produkt og vurdere val av format og filtypar
- gjere greie for korleis personalisering og algoritmar styrer distribusjon av digitalt innhald
- planleggje ein marknadsførings- og publiseringsstrategi og vurdere val av plattform for publisering av eit ferdig produkt
- bruke gjeldande regelverk, lovverk og retningslinjer for etikk, opphavsrett, produksjon, publisering og oppbevaring av medieprodukt i eige arbeid
- reflektere over og evaluere resultat og erfaringar knytte til eige bidrag i produksjonar
- reflektere over og beskrive eiga rolle i team og i verksemda
- reflektere over og beskrive korleis ulike innhaldsproduksjonar kan påverke samfunnsdebatten og demokratiet
- ferdigstille eit produkt for publisering i tråd med prinsipp for universell utforming
- gjere greie for kva krav og forventningar som blir stilte til eit likeverdig og inkluderande yrkesfellesskap, og reflektere over kva plikter og rettar arbeidsgivaren og arbeidstakaren har i lærebedrifta